شرکت هیوندا برای بیشتر ما یادآور یک شرکت ساخت و طراحی خودرو می باشد. این شرکت کره ای که سهم بزرگی از بازار در زمینه تولید قطعات خودرو و لوازم خانگی را به خود اختصاص داده، در 193 کشور دنیا مشغول به تجارت است. همانند دیگر شرکت های بزرگ کره ای، این شرکت هم در صنعت هوش مصنوعی و تولید ربات های هوشمند در حال فعالیت می باشد. هوش مصنوعی در لوازم خانگی در آینده نزدیک ما را به سمت اتصال تمامی وسایل خانه سوق میدهد. هوش ذاتی در تولید یک محصول بستگی به سنسورهای تعبیه شده در آن دارد. مفهوم آن بدین شکل است که محصول نهایی باید قادر باشد از انرژی هدر رفته شده استفاده مجدد نماید. یا تا جای ممکن از منابع کمتری استفاده کند.

رده های مصرف انرژی به منزله استفاده درست از منابع در اختیار یک محصول بنا گذاشته شده است. مثلا در یک ظرفشویی با رده مصرف +++A کمتر از 6 لیتر آب در هر بار استفاده هدر خواهد رفت. این در حالیست که ظرفشویی با رده ++A کمتر از 9 لیتر آب مصرف میکند.

نشان مصرف انرژی به ار کمک می نماید تا در طولانی مدت پول خود را پس انداز نماید. [ظرفشویی دوستدار محیط زیست]


نفیس24 نمایندگی محصولات ال جی و سامسونگ شرکت ,استفاده ,مصرف ,ظرفشویی ,نماید ,انرژی ,مصرف انرژی ,لوازم خانگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران کلید سایت تفریحی مستر ها| mrha.ir افزایش بازدید سایت و وبلاگ نوروفیدبک trucks and trailer دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.