تدابیر خانگی، ساده و موثر برای داشتن موهای سالم

 

در این مقاله با تدابیر خانگی ساده و موثر برای داشتن موهای سالم آشنا می شوید

۱- استفاده از زرده تخم مرغ برای داشتن موهای نرم:
چند زرده تخم مرغ را ( بسته به اندازه موها) به خوبی بهم بزنید؛ سپس کمی روغن زیتون به آن اضافه و به خوبی مخلوط کنید. فقط کافیست مخلوط را بروی موهای خود بمالید. سعی کنید مواد بیشتری را به ریشه مو برسد. موهای خود را با حوله‌ای گرم بپوشانید و حدود بیست دقیقه منتظر بمانید. سپس موها را بشویید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب حداقل یکبار در هفته این عمل را تکرار کنید.

۲- شامپو و نرم کننده مناسب نوع موها
بسیاری از محصولات مو و خصوصا شامپوها موها را خشک می‌کنند؛ اگر قصد دارید موی نرم داشته باشید، شامپو و نرم کننده مو با کیفیت خوب اری کنید. موهای خود را با شامپو بشویید و با نرم کننده از هم باز کنید. بعد از پایان آبکشیدن مو، می‌توان از لوسیون‌های تقویت کننده و نرم کننده مو نیز بهره ببرید. این لوسیون‌ها تا حد زیادی از موهای شما در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند. خواهید دید که موهای شما چقدر نرم می‌شوند.

۳- اهمیت آبکشی صحیح موها
بعد از شستن موها، بسیار اساسی میباشد که آن‌ها را به خوبی آبکشی کنید. در غیر این صورت باقیمانده مواد شوینده، موهای شما را خشک و کدر می‌کند. برای گرفتن بهترین نتیجه، آبکشی پایانی موها را با آب سرد انجام دهید.

۴- سرکه سفید
بعد از شستشوی موها، آن‌ها را ابتدا با مخلوط آب و سرکه سفید و سپس با آب سرد آبکشی کنید.

۵- آب لیمو
به طور مرتب موهایتان را با آب لیمو بشویید. سپس آن‌ها را با آب سرد فراوان آبکشی کنید. آب لیمو موها را زیبا، نرم و براق می‌کند.

۶- روغن بادام
اگر موهایتان خشک است، یک ساعت قبل از حمام آن‌ها را با روغن بادام ماساژ دهید و به کمک حوله‌ای گرم موها را بپوشانید. سپس آن‌ها را بشویید و کاملا آبکشی کنید.

۷- ماسک‌های مو
برای داشتن موی سالم، نرم و ابریشمی باید از آن مراقبت کرد و مواد مغذی مورد نیازش را به آن رساند. به این منظور انواع ماسک مو وجود دارد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، حداقل هفته‌ای یکبار از ماسک مو استفاده کنید.

۸- تغذیه صحیح
برای داشتن موهای سالم و نرم میوه‌ها، سبزیجات و مواد دارای ویتامین b، a و زینک استفاده کنید.

منبع: زیبـاشـو دات کام

 

   

سایت آموزشی ایران نیو 


ایران نیو موهای ,آبکشی ,موها ,آن‌ها ,کننده ,بشویید ,آبکشی کنید ,داشتن موهای ,موهای سالم ,برای داشتن ,استفاده کنید ,برای داشتن موهای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بررسی محصولات ماسک صورت و ماسک مو MohammadEsteghamat پمپ آب .................... خزان نیوز - دانلود رایگان با لینک مستقیم فروشگاه ایران صنعت | خرید و فروش بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی | الکتروموتور | پمپ کف کش | موتور برق