موزه آتاتورک در شهر آنتالیا واقه در کشور ترکیه می باشد که از جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شود . این موزه محل نگهداری وسایلی است که در گذشته مورد استفاده بنیانگذار جمهوری ترکیه یعنی آتاتورک قرار می گرفته است . جهت کمتر شدن هزینه های سفرتان می توانید از تور لحظه آخری آنتالیا استفتده کنید . برای گشت و گذار و راهنمایی در سفر نیز گرفتن تور بسیار مناسب تر می باشد ، چرا که تور لیدرها و ترانسفر فرودگاهی سفرتان را بسیار آسان تر و کیفیت سفرتان را بیشتر خواهد نمود .
موزه آتاتورک آنتالیا همان خانه ای است که آتاتورک در سفر 6 مارس سال 1930 به آنتالیا یک هفته در آنجا اقامت گزید . در سال 1980 تحت عنوان موزه آتاتورک آنتالیا افتتاح شد . در استانبول نیز موزه آتاتورک استانبول قرار دارد که خانه دو طبقه ای می باشد که در طبقه پایین اتاقها ، حمام و آشپزخانه واقع شده اند . آتاتورک در اتاق بالکن دار طبقه دوم استراحت کرده است . موزه آتاتورک بجز روزهای دوشنبه همه روزه جهت بازدید همگان باز می باشد . برای اطلاع از قیمت بلیط آنتالیا ، به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایید .


وبلاگ آژانس مسافرتی مهر پرواز|مجری مستقیم تور خارجی،رزرو آنلاین بلیط،نوروز97 آتاتورک ,آنتالیا ,موزه ,طبقه ,سفرتان ,موزه آتاتورک ,آتاتورک آنتالیا ,آژانس مسافرتی ,موزه آتاتورک آنتالیا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اولین نیستیم اما بهترینیم kjk اینجا چاه دردل من است جهان اسلام بهترین سایت